.

.

ادوارد اسنودن-1.

به تازگی یکی از دانشمندان تیم جستجوی هوش فرازمینی در یک مصاحبه جنجالی اعلام کرد که موجودات با هوش بسیار بیشتر از انسان در تلاش برای ارتباط با زمین هستند اما انسان ها دانش کافی برای فهمیدن آن را ندارند. حالا ادوارد اسنودن که مدتهاست به خاطر تحت تعقیب بودن از سوی دولت آمریکا در روسیه پناه گرفته در مصاحبه‌ جدید خود با اعلام احتمال تلاش فرازمینی‌ها برای ارتباط با زمین گفته است تنها در دوره‌ای محدود که ارتباطات بدون کدگذاری و نیاز به رمزگشایی صورت می‌گرفته این امکان وجود داشته است.

کدگذاری یا رمزدارکردن پیام ها توسط کشورهای مختلف و سیستم های امنیتی و جاسوسی آنها باعث شده تا موجودات فرازمینی هرگز نتوانند این پیام ها را کدشکنی کرده و با انسان ها ارتباط برقرار کنند. این جدیدترین اظهارنظر ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر برنامه جاسوسی این کشور است.

به گزارش راشاتودی، اسنودن که هم اکنون در مسکو پناهنده است در ارتباطی مستقیم که برای اولین بار توسط یک لینک ویدیویی روباتی برقرار شده بود، با جمعی در «افلاک نمای هایدن» (Hayden Planetarium) در نیویورک گفتگو کرد. او مدعی شد رمزنگاری یا کدگذاری داده ها و اطلاعات توسط کشورهای مختلف به اولویتی بزرگ در بحث سیستم های امنیتی آنلاین تبدیل شده و همین موضوع باعث شده انسان ها نتوانند سیگنال های ارتباطی که از سوی فرازمینی ها ارسال شده، دریافت کنند. به همین ترتیب این موجودات نیز نمی توانند کدهای انسانی را بخوانند.

.

ادوارد اسنودن-2.

اسنودن در پاسخ به پرسش یکی از حضار که گفته بود آیا تمدن های غریبه – موجودات فضایی- می توانند به وسیله این پیام های رمزنگاری شده با انسان ارتباط برقرار کنند، اعلام کرد: "جوامع پیشرفته کنونی تمایل دارند همه ارتباطات خود را در فضای مجازی و ماهواره ای، رمزی کنند؛ به همین دلیل ما تاکنون نتوانسته ایم ارتباطی با آن تمدن های پیشرفته کیهانی برقرار کنیم."

به گفته اسنودن در صورتی که یک ارتباط یا پیام به صورت درست رمزگذاری شده باشد هیچ راهی وجود ندارد که بتوان فهمید در میان میلیون‌ها سیگنال موجود در فضا با یک پیام از بیگانگان روبرو هستیم و به همین خاطر آن را تشخیص نمی‌دهیم.

اسنودن گفته: "اگر ما می خواهیم با موجودات و تمدن های دیگر ارتباط برقرار کنیم می بایست پیام های خود را به ابتدایی ترین و ساده ترین شکل ممکن دربیاوریم. وی این رمزها را عامل سکوت در کیهان دانسته است."

جهان اسنودن را بیشتر به خاطر افشاگری هایش می شناسد و بسیاری از نظریه های او در مورد جهان ماوراء و موجودات فرازمینی چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

.

.
منابع:

http://www.rt.com

http://ir.sputniknews.com

http://fa.shafaqna.com/

http://www.khabaronline.ir

.

.

مطالب مرتبط:

موجودات فرازمینی می‌خواهند با ما ارتباط برقرار کنند/ انسان ها هوش فهمیدن ندارند!

http://khabaronline.ir/detail/458672/science/astronomy

.

.

www. etesalkootah.ir ||   2015-09-21 © 

2015 www.etesalkootah.ir  © All rights reserved.

تمامی حقوق برای www.etesalkootah.ir محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از www.etesalkootah.ir در رادیو،  تلویزیون و رسانه های مشابه آن با ذکر واضح "اتصال کوتاه دات آی آر" بعنوان منبع مجاز است. هر گونه  استفاده  کتبی از بخش یا تمامی هر یک از مطالب www.etesalkootah.ir در سایت های اینترنتی در صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل "کلیک" به آن مطلب در www.etesalkootah.ir مجاز بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح "www.etesalkootah.ir" بعنوان منبع مجاز است.

.