.

.

شبکه ی آنتن های هارپ.

«سازمان مقابله با شرایط بحرانی» روسیه معتقد است امکان استفاده از سلاح های موتاسیونی و ژئوفیزیکی در جنگ های آینده وجود دارد.

این نتیجه گیری در سند تصویب شده در همایش بین المللی ماموران آتش نشانی و امدادگران صورت گرفته است.

سازمان مقابله با شرایط بحرانی روسیه پیدایش سلاح های الکترومغناطیسی، رادیولوژیک، ژئوفیزیکی و ژنتیک یا موتاسیونی را از جمله تهدیدات بالقوه برای بشریت می داند.
به عقیده این نهاد سلاح هایی که باعث تغییر روند های فیزیکی در اقشار زمین و برهم خوردن ساختار DNA در انسان و تغییرات ژنتیک (موتاسیون) در انسان و ابتلا به امراض گوناگون می شوند، بیشترین خطر را در بحران های بین المللی آینده به وجود می آورند.

یکی از پروژ‌ه‌هایی که در رابطه با آن همیشه حرف و حدیث وجود داشته است «هارپ» به حساب می‌آید. هارپ در دوران جنگ سرد به وسیله دولت آمریکا با این هدف راه‌اندازی شد که روش‌هایی را برای ارتباط با زیردریایی های مجهز به سلاح اتمی کشف کند.
نظریات متعددی در مورد هارپ یا استفاده از این تأسیسات بعنوان یک سلاح تا کنون عنوان شده است: از ایجاد وقوع زمین لرزه‌های متعدد در مناطق مختلف جهان تا کنترل آب و هوا. مشهورترین این نظریات  گزارش روزنامه پراودا در روسیه و نیز حرف های هوگو چاوز در سال ۲۰۱۰ به حساب می‌آید که اعلام شد آمریکا با این تاسیسات زلزله هائیتی را به وجود آورده است.

.

.

مطالب مرتبط:

همه ی آنچه که در مورد «هارپ» باید بدانیم

.

.

منابع :

Wether Modification Journal

ir.sputniknews.com

entekhab.ir

.

.

www. etesalkootah.ir ||   2015-09-29 © 

2015 www.etesalkootah.ir  © All rights reserved.

تمامی حقوق برای www.etesalkootah.ir محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از www.etesalkootah.ir در رادیو،  تلویزیون و رسانه های مشابه آن با ذکر واضح "اتصال کوتاه دات آی آر" بعنوان منبع مجاز است. هر گونه  استفاده  کتبی از بخش یا تمامی هر یک از مطالب www.etesalkootah.ir در سایت های اینترنتی در صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل "کلیک" به آن مطلب در www.etesalkootah.ir مجاز بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح "www.etesalkootah.ir" بعنوان منبع مجاز است.

..