.

.

نوآوری ها در صندلی خودرو

اگر شما هنگام خرید یک خودرو در آلمان، در حدود بیست میلیون تومانی در جیب تان سنگینی کند، می توانید در برابر پرداخت آن اضافه بر قیمت خودرو، یک صندلی مافوق راحت مانند آن چه که در اینجا می بینید هم سفارش دهید.

.

صندلی خودرو و اجزای آن-1

.

.

صندلی خودرو و اجزای آن-2

.

این صندلی مربوط به یک مرسدس بنز رده ی E است که در ساختن آن از 250 قطعه ی منفرد استفاده شده است. وظیفه ی مجموعه ی این اجزا و قطعات آن است که راننده پس از یک رانندگی طولانی، در مقصد بدون هیچ احساس خستگی از خودرو پیاده شود.

اسکلت اصلی فلزی این صندلی با تنظیمات الکتریکی اش توسط شرکت قطعه سازی Brose طراحی و تولید شده است. مواد پرکننده، روکش و دیگر اجزای فنی این صندلی توسط خودرو ساز به آن افزوده می شود.

.

.

منبع:

مجله ی ADAC Motorwelt ، ارگان کلوب اتوموبیل رانی آلمان

.

.

www. etesalkootah.ir ||   2016-09-09 © 

2015 www.etesalkootah.ir  © All rights reserved.

تمامی حقوق برای www.etesalkootah.ir محفوظ است. بیان شفاهی بخش یا تمامی یک مطلب از www.etesalkootah.ir در رادیو،  تلویزیون و رسانه های مشابه آن با ذکر واضح "اتصال کوتاه دات آی آر" بعنوان منبع مجاز است. هر گونه  استفاده  کتبی از بخش یا تمامی هر یک از مطالب www.etesalkootah.ir در سایت های اینترنتی در صورت قرار دادن لینک مستقیم و قابل "کلیک" به آن مطلب در www.etesalkootah.ir مجاز بوده و در رسانه های چاپی نیز در صورت چاپ واضح "www.etesalkootah.ir" بعنوان منبع مجاز است.